L'orarii sò nurmalmente disponibile 10 ghjorni prima di ogni novu serviziu.
A riservazione hè fatta solu pè gruppi di 10 persone o più à u serviziu cummerciale di u Caminu di Ferru di a Corsica, per l'altri, i biglietti si cumpranu u ghjornu di a partenza.
Ogni Biglietti si cumpranu in gara è in u trenu, eccettu per i cuponi subburbani chì sò solu cumprati in gara.
I Bicicleti, anchi quand'elle piegati o imballati, i kayak è i windsurf ùn sò micca accettati in i treni.

I cani muselerati chi accumpagnanu i so pruprietarii è ancù l'animali chjuci sò tolerati in i treni, sè nimu ùn si oppone.

E cunsegne sò disponibile à u purtellinu di a gara, u prezzu hè di 5 € per cunsegna è per ghjornu. Attentu, quandu u pianu vigilante hè attivatu, e cunsegne ùn sò micca accettate.

L'arrestu u pìu vicinu di l'aeroportu di Bastia hè quellu di Lucciana, hè à 3,3 Km da l'aeroportu. A gara di Casamozza hè à 5,8 km da l'aeroportu. Un serviziu di trasportu hè dispunibile per andà à a gara di Bastia. Più d'infurmazioni à u 04 95 31 06 65.

L'arrestu u pìu vicinu di l'aeroportu di Campo D'ell'oro hè quellu di Ricanto, hè à 2 Km da l'aeroportu. Un autocarru circula da a gara à l'aeroportu ogni ore da 5 ore di mane à 10 ore di mane eppo tutte mezore da 10 ore di mane à 8 ore di sera infine ogni ore da 8 ore di sera à 11 ore di sera. Più d'infurmazione quì.

L'arresti i pìu vicini di l'aeroportu di Calvi Santa-Catarina sò quellu di Calvi L'Alzeta Suprana (4km) è quellu di U Ponte Bambinu (4,5 Km). U taxì per andà à a gara di Calvi costa à pocu pressu 20 €.

I treni sò tutti equipati di cabbinetti. L'AMG sò equipati di cabbinetti per persone cù mubilità ridotta (PMR).

Iè, hè pussibile di piantassi in una gara, visità un locu è piglià un’altru trenu per arrivà à a vostra destinazione (eccettu in u subburbanu di Bastia, d'Aiacciu è di a Balagna).

Ùn hè mica pussibule di cumprà u so biglietu in ligna. U biglietu si po cumprà solu in gara o in u trenu. Per i cuponi subburbani, si compranu solu in gara.

L'accessu à u trenu, à u cabbinettu è à u buttone di dumanda d'arrestu sò previsti pè e persone cù mubilità ridotta (PMR).

E piazze sò micca numerate, pudete vi mette induve vulete in u trenu, s'è ùn truvate micca piazza, puderete quantunque viaghjà arrittu.